Свободните тренировки преди Гран при на Унгария преминаха почти напълно по плановете на пилотите. Люис Хамилтън се оплака, че малко го показвали по телевизията в Германия и недооценявали в коментарите си, това което той е направил. След това прогнозира, че състезанието в Унгария ще прилича на влакче. Вероятно очаква той да кара локомотива, но дали ще стане така ще научим утре в квалификацията. Себастиан Фетел бе на обратния полюс на емоциите и наблегна на смирението заради почитта към починалия през седмицата Серджио Маркионе. Болидите, в които има двигатели на Ферари са с черни ленти върху кокпита в чест на този забележителен мъж. Първото занимание днес бе на много зелената Хунгароринг и пилотите трудно намираха сцепление. Това водеше до грешки, плоски места върху гумите и завъртания извън трасето. Най-интересните моменти от първата свободна тренировка. Резултати от първата свободна тренировка Втората тренировка бе "по-...
Бившият състезател от Формула 1 и бивш собственик на отбора от Фаенца - Герхард Бергер, който сега заема един от водещите постове в DTM, смята, че отвореният и демократичен подход на Liberty Media във Формула 1 не работи. "Най-лошо е, когато в крайна сметка не се вземат решения. Разбирам позицията на днешните производители на двигатели, които намират промените за ненужни, защото никой от останалите автомобилните производители не се интересува от това да влезе в шампионата." - споделя Бергер и категорично посочва посоката за развитие, която смята за правилна: "Във Формула 1 има няколко очевидни проблема, които трябва да бъдат разгледани. Първо, модерните коли са твърде тежки. На второ място, използваните технологии трябва да бъдат достъпни за повече отбори, а не само на две или три гигантски корпорации. Трето, технологията не трябва да бъде решаващ фактор в съотношението на силите между отборите. Четвърто, пилотите на отборите от средната част на колоната трябва да м...
Коментари
Публикуване на коментар