"Въпреки рекордният старт на сезона с четири победи и четири втори места за отбора на Мерцедес, Ферари все още има време да се върне обратно в борбата за титлата и да се противопостави на своя стар съперник", казва Спортният мениджър на Формула 1 Рос Браун. Валтери Ботас и Люис Хамилтън затвърдиха превъзходството Мерцедес и в Азербайджан. В петък и събота темпото на Ферари обаче изглеждаше добро. Грешката на Шарл Льоклер в квалификацията и невъзможността на Себастиан Фетел да се задържи плътно зад двете "сребърни стрели" обаче се превърна в болезнено поражение скудерията. Мнозина вярват, че загубата на Ферари се дължи на решението, пилотите да излязат във втората част на квалификацията с гумите "медиум", но Рос Браун смята, че това е било правилното решение. "Решението да се използват гумите "медиум" в Q2, според мен, беше правилно, защото още в петъчните тренировки се видя, че Мерцедес имат много добро темпо с гумите "...
Люис Хамилтън претърпя доста странен инцидент в третата свободна тренировка преди Гран при на Белгия. Пилотът на Мерцедес рядко допуска грешки, които биват наказани от мантинелите. Точно този път, обаче световният шампион пострада в третата свободна тренировка, само два часа и половина преди началото на квалификацията на Спа. Механиците веднага се захванаха с работа, а шефът на Мерцедес Тото Волф бе оптимист за това, че Хамилтън ще участва в квалификацията. Ето как Хамилтън излетя от трасето: А това са повторения на ситуацията: ------------------------------------------------------------------------------ #F1isPassion
Както е известно, във Формула 1 има ясен план за преминаване към 18-инчови гуми през сезон 2021. Мерседес, Ферари и Рено вече предоставиха шасита от 2018-та година, с модифицирано окачване, с които започнаха тестове по внедряване на нископрофилните гуми на Пирели. Успоредно с това, тестове ще се проведат и във Формула 2. Днес на пресконференция в Барселона Пирели и ФИА обявиха, че 18-инчовите гуми ще се появят в тази серия още през 2020 г., а в извънсезонната подготовка на отборите от по-малката Формула, дизайнът на колите ще бъде съответно модифициран. Това ще позволи бъдещите гуми за Формула 1 да бъдат практически изпитани на няколко писти, за да се намалят до минимум проблемите с тях, преди началото на сезон 2021 година. Стефано Доменикали, председател на комисията на FIA за едноместни автомобили заяви: „Това решение показва общия ни подход към състезанията във всички серии, провеждани под егидата на FIA. Състезателите на Формула 2 ще получат отлично техни...
Коментари
Публикуване на коментар