Мерцедес имали още резерви в двигателя си

Мерцедес ще се опитат да използват максимума от трите задвижващи единици, с които разполагат през този сезон. Това ще означава до голяма степен, че тима от Бракли ще се опита да не въвежда нови елементи в двигателните системи до края на годината. Но тази стратегия, изградена още в началото на сезона, засега им играе лоша шега, защото консервативния подход в използването на двигателя, вероятно ги лиши от максимума на възможностите му в някои от надпреварите...

"В началото на сезона екипът искаше да се увери, че двигателните системи са надеждни", обясняват от Мерцедес в прессъобщение преди Гран при на Германия. "Тъй като надеждността трябва да се докаже в динамични условия, то ние обикновено започваме малко по-консервативно, за да имаме двигател, който да може да покрие необходимия пробег. След като вече е установена надеждна база, следващият етап е да се опитаме да извлечем повече мощност. В следващите състезания със сигурност ще можем да прибавим от заложената в двигателя мощност и да натиснем по-здраво. Това е един добре калибриран процес, защото ние се стремим да намерим точните граници на мощността, без да ги преодоляваме. Защото знаем, че ако надминем лимита, двигателните елементи няма да ни стигнат до края на сезона."

Досега Мерцедес бяха водещи в развитието на сегашните хибридни турбо двигатели V6, въведени през 2014 година. Но след Гран при на Великобритания това бе поставено под съмнение от шефа на Ред Бул - Кристиан Хорнер, който заяви, че вече Ferrari е най-мощният двигател във Формула 1. Бившият световен шампион Нико Розберг също отбеляза във видеоблога си, че Ферари разполагат с революционна MGU-H - система, която им предоставя повече електрическа мощност, отколкото тази на Мерцедес и поради това имат предимство в последните състезания...


Преди Гран при на Германия шефът на Мерцедес АМГ-Ф1 - Тото Волф каза: "В поредица от три състезания ние спечелихме по-малко точки, отколкото се надявахме. Много от тях бяха изгубени заради собствените ни грешки. И въпреки, че не успяхме да използваме напълно потенциала на колите си, те бяха най-бързите по време на тези етапи. Състезанието в Хокенхайм разделя сезона на две половини. Първата част не беше чак толкова лоша. От една страна - загубихме точки и доста по-често трябваше да минимизираме загубите, отколкото бихме искали. От друга -  се представихме добре, състезателите демонстрираха уменията си, колата беше бърза. Има много причини, които ни позволяват да очакваме продължаването на борбата и през втората половина на сезон 2018. Със сигурност ние искаме да постигнем повече." - казва Тото Волф за представянето на отбора и очакванията му за следващите състезания. 

"Пристигането в Хокенхайм винаги е като завръщане у дома - до централата на Daimler в Щутгарт е само 90 минути с кола. На Силвърстоун имахме възможност да общуваме с колегите от базата ни в Бракли, а сега се надяваме да видим на трибуните германските членове на семействата на  хората от Мерцедес. Пистата е много интересна, включва много различни завои и изисква много добра настройка на автомобила. Ще направим всичко по силите си, не само да демонстрираме чудесно шоу за нашите приятели и фенове в Хокенхайм, но и да постигнем чудесни резултатите в състезанието и шампионата." - твърди Тото Волф.
_____________________
#F1isPassion
DD
Източник и снимки: www.mercedesamgf1.com

Коментари

Важните новини от седмицата

Макс Верстапен и мръсните думички (нецензурирано видео) (18)