Торо Росо - косвени жертви
Пилотите на "Торо Росо" ще трябва да свикнат, че ще бъдат наказвани на стартовата решетка, в доста от оставащите състезания, след решението на Ред Бул да се предостави възможност на Honda да изпробва нововъведения в двигателните системи, до края на сезона.
През следващия сезон австрийският отбор на Диди Матешиц също ще бъде със задвижващи системи от Хонда. Заради това, "малкият отбор" на Торо Росо ще бъде жертван в името на голямата цел - през 2019-та червените бикове и от Милтън Кийнс, и тези от Фаенца да имат конкурентен двигател.
И към настоящия момент положението на пилотите в "Торо Росо" не е за завиждане. Брендън Хартли вече имаше наказания три пъти подред, за смяна на елементи. След десет състезания новозеландецът вече е на шестия двигател, от три разрешени. На Силвърстоун, в събота пък имаше проблем с новото предно окачване, а в неделя отпадна от състезанието, в първата обиколка, заради проблем с хидравличната система.
При Пиер Гасли положението не е по-розово. Той също е извън разрешените за сезона двигатели, като четвъртия поставен в болида му едва ли ще е последния...
"Ред Бул" обаче иска да даде възможност на Хонда да тества нови компоненти в състезателни условия, на пистата, в оставащите до края на сезона надпревари. "Разбира се, оставяме решението на Honda", каза консултантът на отборите - Хелмут Марко. "Но ако успеят да постигнат и една десета от секундата, това ще е развитие в положителната посока."
Въпреки, че Брендън Хартли и Пирер Гасли ще са в ролята на косвени жертви, тактиката е на Ред Бул и пределно ясна за наблюдателите. Ред Бул могат да са в борбата за титлата през следващия сезон, само ако Хонда им предостави конкурентен двигател от самото начало на сезона.
______________________
#F1isPassion
DD
DD
Източник: Моторспорт
Снимки: Торо Росо и Хонда
Коментари
Публикуване на коментар